M15 - Kvällen

Wallplant var supermegajättebra, som vanligt alltså ^-^
Efter den så var det Taking Action, de var också rätt bra och trummisen var snygg :x
Sedan var det FSX, jag gillade inte alls musiken men jag stod kvar hela tiden och lyssnade ändå. Känns så taskigt att gå mitt i liksom >w<
Sist men inte minst så var det Cherry Stealers, de var riktigt bra!

Efter en trevlig kväll på M15 tillbringad med bl a Isabella, Emma, Hanna, Isabelle, Matilda, David, Axel & en massa (orkar inte räkna upp fler D: *laaat*), så åkte jag, Hanna, David och Bella (Isabella) hem till Bella. Yeah.

Det var väll kvällen lite kortfattat sådär ^-^

Kramisar ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

det var ju trevligt och allt! :D

2010-02-20 @ 13:12:46
URL: http://incoherent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0