GÖTEBORG.

Var i goa Göteborg i måndags.
Med Emma (för en gångs skulle skrev jag inte Lönnis!) och Louise.

Köpt:
- Liten svart hatt med rosett och spets, Shock
- Lösögonfransar, Shock
- Vitt linne med rosa blommor, Carlings
- Vit t-shirt med stencoola ananaser, Gina Tricot
- Rosa randiga tights, Gina Tricot
- 5 & 7 Death Note, Science Fiction Bokhandeln
- 9 Vampire Knight, SF Bokhandeln
- Death Note filmen, SF Bokhandeln
& födelsedagspresent till min bror från sf bokhandeln.


Så sött! ♥

Dålig mobilkamerakvalitet på de första bilderna D:

Lite senare kom även Axel & Gabriel ner.
Det var en mycket trevlig dag om jag får säga det själv!

Kommentarer
Postat av: Emma

bara för att du inte skrev lönnis kan jag förlåta att du la upp den första bilden.... haha! det var en fiiiin dag!

2010-07-18 @ 23:28:00
URL: http://incoherent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0