Lysekil.

Igår åkte vi till Lysekil över dagen.
Bara med familjen men ändå!

Först stannade vi på torp och pondus som tydligen börjat sin rea ganska nyligen.
Inköp:
Gröna shorts, wesc
Vit oversizetröja, svea
Svarta shorts, ralph lauren
Rosa & vit randig tröja, henri lloyd

Sedan vidare till Lysekil!
Själv badade jag inget för det blåste en del, men ändå en mycket härlig dag (^o^)

Juste, måste bara skriva detta! Min bror är mycket interligent.
"Är vi i Tyskland?"
"Oh ja, alla i Tyskland pratar svenska!"

HAHAHAHAHAHAHAHA, jag tyckte iaf att det var svinkul! (>_<)

Mer då... juste. Jag införskaffade första säsongen av Scrubs och en mycket bra film med Ellen Page i huvudrollen, The Tracey Fragments eller något. Orkar inte kolla... ehe.





Fråga till er läsare! (Om det nu finns några... haha)

Borde jag börja med att ha bilderna högst upp i inläggen istället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0