The truth is hiding in your eyes

Kom hem igår kväll, tror jag.... Haha. Känner att mitt minne inte är vad det borde vara! Men måndags kväll var det allt.
Faktiskt rätt härligt att bara komma bort från allt! Fast samtidigt var det så annorlunda, så tomt på något sätt. Aja, nu ska jag inte mala på om det!

Kanalyrerocken i fredags var AWSOME! Känner att det kan komma upp bilder därifrån, stor risk faktiskt haha.

Vet inte vad jag vill säga egentligen.... Det är sent & jag är trött (>_<)

Ska FÖRSÖKA bli mer aktiv tihi.



Idag (nej igår blir det (o_O)) hände det grejjer!!
Nä men seriöst.... ehe.... haha. Skrattar åt mig själv... patetiskt. JA JAG ÄR FLUMMIG. TRÖTT
Iaf bad med underbara männsikor tihi, mycket värt. Sedan käkade vi på det nya subway i stan, mycket gott! Aldrig ätit subway förut... efter ;__; Haha. Sedan gick vi ner till bryggan, mysigt! Blev en sväng hem till Isabelle för några utav oss också. Och sedan bio, eclipse.
Filmen var mycket bra, det enda jag kan klaga på i nuläget var att det inte riktigt framgick att flickan var Bree. Lite dåligt kan man tycka men men, filmen var bra och jag är nöjd! Och killen som spelade Seth var extremt söt!!!! Tror jag iaf... (o_O) Haha, men det var lite konstigt ljus i den scenen.

Nä, nu får det vara bar för ikväll.
Godnatt, sov så gott
Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0