15.

Över en vecka sedan jag fyllde år nu.
Har inte fått tummen ur och skrivit något om det haha.
Fick mycket fina presenter, bland annat en massa skivor! ♥

På kvällen kom Lönnis, Bella, Becca & Elin.
Vi åt pizza, kollade film och lite sånt. Mysigt värre!
Sedan gick vi bort till björndalen och umgicks med David, Axel, Gay, Pontus och Jakob också.
Yeah.
Och jag fick ett mycket vackert telefonsamtal av Axel!!
Axel, David och Pontus sjöng/skrek mycket vackert för mig, det gjorde min dag haha


Tycker vi kör en fin oredigerad bild på det också!


Kommentarer
Postat av: Emma

HÅLL KÄFTEN MED DITT JÄKLA LÖNNIS ALLTSÅ

2010-06-30 @ 23:12:59
URL: http://incoherent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0