I'm just a creep, I'm just a weirdo

REPA
.... igår.
Det var kul, yey.
Vad är det med mig och att repa egentligen?

Föresten kom att tänka på en annan sak....
Jag börjar alltid ny mening på ny rad, fan vad störande egentligen.
Ska jag sluta med det och skriva som en normal människa istället?

Skola idag igen, min cykel har punka ehe.... stackars Linnea som är snäll och skjutsar mig!
På håltimman följde jag, Elin & David med hem till Jakob och kollade på hip hip, det var väldigt roligt!
Och juste, jag fick en jättesöt ring av Elin! Tack tack tack tack tack !! ♥


[Oredigerad bild] Jag vill ha sommar!


Kommentarer
Postat av: Emma

REPA

2010-05-11 @ 10:28:14
URL: http://incoherent.blogg.se/
Postat av: nicole

har några kompisar i livejournal som skickar de skannade tidningarna från japan:)



och så finns de på community.livejournal.com/gazette_daily - fast man måste va medlem:)

2010-05-11 @ 17:23:20
URL: http://ichigojam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0